2008年11月30日星期日

女當家

今個星期我做了女當家, 因為老媽做了個小手術, 要倘床, 所以我便要煮飯 洗碗等等. 在這裡像在香港, 有鐘點, 事事要親力親為, 一日三餐都會在家吃, 每日洗洗、切切、煮煮又是一天. 買餸時唔可以叫豬肉佬幫我切片, 而且一買便會買好多, 回家後要分好small pack, label, 放入freezer. 這樣都己經足夠一天嘅entertainment.

工作已漸上軌道, 沒有香港貢大壓力, 但現在這間公司最大的問題係cashflow唔好, 我每天都要做bank reconciliation, 到做cashflow projection 嘅時候就會好煩惱, 睇吓要hold邊D creditors. 以前响A記邊會有呢D問題, 唔夠錢味問呀媽攞. 加上之前呢個位嘅人唔係Accounts 底, 所以等我再熟D就要執一執盤數. 慢慢嚟啦. 幸好老闆都體諒, 現在只比一間公司我做, eventually 我是有四間公司嘅數要睇.

下星期二要見營養師, 我諗手指就一定要篤, 但ultimately goal係飲食和做運動control到而唔駛打”姨島素”啦.

沒有留言: