2008年11月6日星期四

安全到步

安全到步

回到娘家己有數天了, 每天都是忙忙忙.

星期一到埗時己經是下午2:30, 幸好之前在機上一可以睡得着, 所以下機後也不是太累. 回家後隨即又要出去攞D Private Insurance嘅資料, 跟住晚飯在家吃, 不用自己煮的飯特別好味.

星期二係Melbourne Cup Day, Cup Day 係跑馬日, public holiday, 是日老爹老媽和朋友一早去咗行山和picnic. (Picnic….我都唔知幾耐未試過), 但佢哋嘅picnic 好搞笑, 有柴魚花粥, 炒麵, 蘿蔔炆牛腩, 鹵雞翼, cheese cake……應有盡有, 包羅萬有. 而我就在家大覺瞓. Lunch time 他們回來後便和我和叔叔嬸嬸去飲茶, 叔叔嬸嬸二年前搬了新家都未去過, 所以去坐吓, 點知一傾便傾到晚飯時間, 又出去食過.

星期三一大清早book咗睇醫生, 呢邊好興family doctor, 即係父母睇邊個, 一家大細都係睇佢. 佢referred 咗婦產科醫生比我, 淋淋聲打去book, 嘩!個receptionist 話

“Dr. Lee first available appointment is Dec. 22”

唔係下化……receptionist 再問我預產期係幾時…我話5月, 跟住佢答我仲勁…

”I am sorry Dr. Lee is fully booked out May next year, we can’t help, you need to find someone else”.

呢D就係死澳洲人lor. 唔會夾硬收症. 由於我未有private hospital insurance, 所以我只可以在公立醫院生.

但在公立醫院生又有好多唔同model嘅care, 有D係midwives (助產士) take care 成個pregnancy 嘅check up 和接生, 有D又話有間birth centre, 佈置到好似屋企貢, 等孕婦生時few like home, 仲有好多好多唔同嘅model, 最搞笑係醫院有Tour, 可以去比你睇吓產房呀, 睡房呀等等. 呀仲有最好嘅係我出院後會有midwives去我屋企幫我洗傷口同呀BB沖涼. 所以稅高嘅國家就有呢樣好.

除此之外, 我張公民醫療咭又過咗期, 又要搞一輪, 又要開户口, 呢到搞搞, 果到搞搞, 貢就搞咗我兩日, 不過都好過以前, 以前又慢, 又”頓”, 又蠢. 澳洲人進步咗好多架啦!!!

今天在家映了些,相 同大家分享下.

大門

family room (係比我哋 hea 呀, 睇電視嘅廳)


飯廳


大廳


我的睡房
後院

4 則留言:

匿名 說...

你屋企好大呀,好正呀!!唔知幾時有機會可以去澳洲探吓你呢??

Oolong 說...

乜黃auntie 放咁多盆插花嘅!?

匿名 說...

嘩...澳洲d醫療咁好嘅, 可以有埋人上門幫bb沖涼, 羨慕屎人~
你屋企真大, 外國嘅居住環境真係好好多, 有機會去澳洲實會嚟拜訪你~

Carmen

嫲嫲帆帆 說...

Babykarlily, 好呀...快D過嚟, 帶埋D仔仔女女過嚟吖.

老油雞, 黄Auntie唔唔止多盆花, 佢セ都多.

Caca, 過嚟記得通知我, 包食包住. he he.