2008年11月16日星期日

好瘀…..

之前去睇GP, 個醫生幫我驗產前血+”殊殊”, result 返咗嚟, 有D問題, 醫生話我Vitamin D好低, 會影響鈣嘅吸收,繼而會令到D骨有問題. 最好吸收Vit D嘅方法係曬太陽, Ai….香港邊有太陽曬, 天氣成日灰濛濛, 所以醫生開咗D supplement 比我食.

第二個問題係check 到我D”殊殊” 有三個”+”嘅糖份, 醫生驚我有糖尿, 又寫紙再驗血, 驗嘅方法係空腹抽一支血. 跟住飲300ml嘅糖水, 等一粒鐘, 再抽多一支血. 根住再等一粒鐘, 再抽多一支. Total 抽三支.

抽第一支無事, 一粒鐘之後果支都無事, 到抽第三支就出事啦.

支針拮咗入去但無血出……無辨法, 抽返出嚟, 試第二個位…Oh no…..都無血出, 姑娘左”了”右”了”(支針仲拮住隻手), 痛到我飛起Photobucket, 無辨法, 又抽返出嚟.

跟住姑娘話試笫二隻手喎, 諗住ok啦…

Oh Shxt…..都無血出, 姑娘又左”了”右”了…..救命呀好痛呀Photobucket………都係一滴血都無.

姑娘惟有叫我飲2杯水, 坐三分鐘再睇下抽5抽到….好彩今次無事, 抽血順利完成, 但我隻手就好似白粉道友貢, 好多針孔. 今朝起身仲……瘀哂. 呢雲真係好瘀.

3 則留言:

匿名 說...

嘩...好慘呀!
聽你形容都覺得好痛!
睇埋張相仲痛!!
不過最緊要係驗完冇事,
係呢, 個結果係點? 有冇事?

Carmen

匿名 說...

点解会无血出嘎...抽到无血可抽真系第一次听啊~你无树啊嘛~~~


阿妈真系伟大.

May

匿名 說...

oh...我都試過呀...又係飲左杯超甜既野..最後第2次都係唔pass....,仲要入院食營養餐呀....不過bb出生後會正常番既...無事既..唔洗驚!!!


子茵.