2008年11月22日星期六

虛驚一場

早兩天去洗手間, 發覺見紅…..那一刻真的很驚….知所措, 我就是乜都擔心一餐嘅人, 立刻打比GP, 佢問咗幾條問題,最後佢都係話叫我返去見佢. 點知返去, 佢比咗個壞消息我…..就係證實咗我有孕妊糖尿…..果一刻真係有D晴天霹靂嘅感覺. 因為有孕妊糖尿會生大BB和生產時比較麻煩. 呀B就會有低血糖. 最慘嘅係要戒甜和定時見營養師同埋要”篤”手指驗血. 諗起就怕. 最驚係如果戒甜後D血糖高, 就要打”姨島素”. 我自己就諗爆個頭都唔知點解, 我是一個嗜甜嘅人, 我更加係一個唔”臭”米氣嘅人, 都真係唔明. 現在無辨法啦, 惟有又小啲人生樂趣啦.

至於見紅, GP立刻寫字比我又去照ultrasound, GP話照吓安心D, 第二日放工又仆到去照. 見到個醫生, 佢個樣同愛因斯坦有得比, 又古肅, 間房又黑漆漆, 又有D古堡模型. 乜婦產醫生唔係笑臉迎人又可親嘅咩? 照嘅時候仲壓到我個肚有D唔舒服. 一D都唔憐香惜玉.

過幸好照出嚟都無事, 仲話BB心跳有143吓一分鐘, 我亦都無爆血管or what so ever. 問佢點解會見紅, 佢都話唔知. Well, as long as BB 無事, 我又無乜唔舒服, 我諗真係無嘢嘅. 別己人憂天吧. 一切就交託比天父罷….

你話係唔係虛驚一場吖???

4 則留言:

匿名 說...

唔洗太擔心,你發生既事,我都試過,最多咪入下院食營養餐咁....介下可樂...ok既!!
忍耐下....我支持你.

子茵.

匿名 說...

don't eat too much fruit.
take care

anthea

匿名 說...

喂, 唔駛咁擔心, 好正常架! 你要乖d唔好食甜野呀, 知麻?

匿名 說...

喂, 唔駛咁擔心, 好正常架! 你要乖d唔好食甜野呀, 知麻?

山渣