2008年11月12日星期三

我的工作

上班己三天了, 仍在適應中, 工作時間比香港短, 朝8:30晚4:30. 我通常做到5:30左右. 但5:30走已經差不多要鎖門.

我除了我自己accountant嘅工作外, 還要做呀四, 洗杯, 洗碗和receptionist, 因為lunch hour receptionist 去食飯嘅時候, 我便要聽電話. 除此之外, 當工作上手後, 我還是大老闆的秘書. 有時都有點擔心應付唔嚟…盡力而為啦. 過要完全上手, 我諗都要半年時間.

現在生活正常到得了,7:15起床, 8:00出門口, 公司距離屋企25km, 駕車大約半小時. 5:30放工, 回到屋企6:00, 幫老媽手煮飯. 8:00食完, 洗完便check 吓e-mail, 上吓綱, 12:00前一定瞓到覺…好似有D悶…

這個便是我個位. 別以為我是什麼高級職員所以有房坐, 我哋呢到個個都有房坐架.




5 則留言:

匿名 說...

你公司有幾多人呀?
你洗杯洗碗係只洗自己嗰隻定係要洗埋人地嗰d?!

CarCar

蘇小靜 說...

離開香港咁短時間,慢慢就會習慣返架喇,5.30放工, 呢啲米quality life 囉!

KT LOH 說...

your office very vintage feel :D

you should tell your boss you are pregnant and cannot do heavy stuff and cannot have any kind of pressure, especially work pressure ^_^

wish you all the best in your new job!!

Unknown 說...

嘩!每日做9個鐘,簡直正呀!不過你個role Accountant + Receptionist+ Secretary 復雜咗啲囉!

嫲嫲帆帆 說...

Car Car, 我公司office staff得十零人,樓上係老闆同engineer, 樓下係admin. accounting staffs, 一共有5個ladies, 我通常係洗樓下ladies D 杯.

Garris, 係唔係quality of life就未知, 現在仲適應緊, 遲D可能好D嘅.

Khim Thye, tks for the message, yes, everyone is looking after me and won't let me lift heavy stuff...so, not to worry.

Sammi, receiptionist個位都係久唔久聽吓,都ok嘅,不過D死澳洲鬼D英文有時都幾難聽.