2008年11月1日星期六

Weekend Get Away - Part 3

上回講到我哋返咗酒店hea因為我實在太倦啦, 間酒店環境都幾ok, 你哋睇吓下面D相就知啦.





跟住我哋就出咗去食晚飯, 去咗一間叫船屋餐廳嘅嘢食葡國菜, 認真麻麻. 所以相都無映食完就閃, 跟住就去咗添記食魚翅, 我就叫咗碗MOP 18.00嘅碗仔翅, xx就叫咗碗豪華翅, D翅真係好大排, 但我就覺得有D腥. 不過我現在嘅口味不能作準.



吃完便打道回府…因為真係好累. 第二朝我們吃完早餐便要乘Turbo Jet回港因為趕住去機場接老爺及奶奶.

2 則留言:

匿名 說...

你XX碗翅係咪真翅嚟架?
幾多錢呀? 味道ok嗎?
你都知我好鍾意食翅架啦,
問定去開澳門可以去試下嘛~

Carmen

嫲嫲帆帆 說...

Carmen, Yes ar....and cost MOP70.00. Try it next time ar...