2008年6月30日星期一

Osaka Trip – Day 5

今天係最後1天, 昨天晚上睡得不好, 因為擔心xx半夜胃痛, 又擔心如果真係好唔舒服, 係唔係應該同佢入醫院. 但感恩, xx雖然痛, 但未致於要入院.

The tour must go on. 所以last day的早上我們就在酒店附近的嘅黑門市場逛逛. 但因為沒有帶相機, 所以一張相都無映. 但好後悔呀, 因為有很多靚魚生….

在黑門市場有間賣咖啡豆嘅舖頭, 公司和朋友有好多都係啡友, 諗住買D比佢哋做手信. 個老闆都talk 得吓”ink門”, 而我又高估咗佢嘅”ink門”程度. 我買咗3隻唔同味嘅豆, 每隻100g, 諗住叫老闆每隻豆50g一包, 分六包. 點知老闆將三隻豆溝埋再分六包. Oh no…Photobucket... 都唔知係表達能力差, 抑或佢ink門程度渣.

是日早上節目xx無份, 因為想xx响酒店休息吓, 二來費事佢見到魚生得個…. “恨”字. 睇得唔食得.

我們lunch作最後衝次, 食拉麵. xx又係好可憐貢我哋食…得個恨”字.

我們比原定時間早咗到機場, 洗淨十幾萬yen, 斷估都唔可以响機場敗晒, 只係輕輕貢買咗小小嘢. 洗咗1000 yen 左右. xx個姑姐就洗咗萬幾yen買咗個名牌手袋. 而另一個姑丈就仲勁, 洗咗………………塊面PhotobucketPhotobucket.

是次旅程就係好趕好趕嘅情况之下完成, 但返到香港又立刻趕去九龍法國醫院睇急症, 要等十幾個, 同埋得1個醫生. 所以立刻再轉去24小時clinic.

24小時clinic個醫生聽完xx個遭遇, 深表同情, 就同xx講” 吓!! 你响日本兩日無食嘢, 味好嘥, 睇嚟都係消化不良, 同你打支止痛針, 食D藥啦!!!” xx之後講話他日我再去日本, 必定十倍奉還. 我好串貢話 “車!! 睇吓點!!!

是晚搞完xx回到家都成十二點幾. 梳洗後便立刻要瞓覺, 第二朝要返工. 我都未試過去完旅行返到屋企D行李原封不動, 因為真係好倦Photobucket.

沒有留言: