2008年6月21日星期六

大阪之旅- Day 2

團友們0830集合. 呢團嘅團友Super準時, 反而我們才是最遲.
早飯我們選了買飛呢種餐聽. 有日式有西式, 我呢D貪新鮮嘅人貢係試日式啦.





跟住我哋就出發去鶴橋市場. 我哋呢D厨房高級行政人員貢係要去唔同嘅市場睇驗一吓, 睇吓有無room for improvement 先得.




呢兩個特派格價專員被派去蔬菜部.

而我和xx就去咗海鮮部.

有發現…燒海鰻. 好!一於買, 即食, 有殺錯無放過.


跟住再過咗隔離Supermarket打咗個圈. 已經係Lunch hour. 今日午餐食…


迴轉Sushi….. 太肚餓啦, 相都唔映就食…
好味.. 好味.. 好好味Photobucket. 埋單8個人7,000Yen, 好ok.

是日下午自由活動.

我個大仔扭計要買玩具Photobucket, 我哋去咗惠美須町嘅Kids Land. 好彩陪大仔去咗買玩具, 如果唔係比佢怨死. (後話…容後再說) 大仔收獲良多, 唔再扭計Photobucket.

開心嘅時間過得特別快, 又係晚餐時間.

副領隊選咗去”牛角”到食燒肉. 又好味..好味.. 好好味Photobucket, 個個食到好似有幾個月身孕. 呢餐勁呀…食咗30,000Yen



明早0730集合.

沒有留言: