2008年7月2日星期三

又熱, 又濕, 又臭嘅牛一

上星期日係小妹嘅牛一. 我選咗一個”有自唔在, 攞苦呢辛”嘅生日節目比自己. 我哋响34度嘅高温下去咗大尾篤到映相. 可能太熱嘅關係, 小妹無乜心機映, 比較喜歡嘅就只有呢幾張.

行咗成個下午, 又熱, 又焗, 成身汗, 感覺到自己好臭….



晚上約咗老油雞伉儷食飯, 因為老油雞xx生日同我爭二日, 所以老油雞請我, 我xx請老油雞xx食飯 (咪即係AA, 駛乜講到貢複雜!!!)
食完飯就要見吓D契仔契女, 加上Nermal又係同我同一日生日,(Hazel就6/21生日), 順便做吓色魔, 咸濕吓D仔仔女女. 有映相, 但鬆郁濛. 只有呢張見得下人.

今年淨係食咗一個生日蛋糕, 但係老油雞親手整, 所以好開心….

雖然過得很簡單, 但滿足!!!

沒有留言: