2008年6月25日星期三

大阪之旅 – Day 3

今天大清早我們就要出發, 先去攞車, 我們租了架八人車
向和歌山出發.
出發前一刻我都仲好忙貢做功課
副領隊係日本通, 所以負責聽哥哥仔教點用GPS

呢個就係我想打爆嘅GPS.

經過唔知瞓咗幾多覺嘅路程. (而我就無瞓過, 皆因副領隊和她xx要早一天回港, 還車嘅重任就落咗响我同xx到, 所以我要牛貢眼望住個GPS, 睇吓咩時候會出D乜畫面).

過咗呢個路牌就係和歌山県. xx嘅惡夢就响呢朝開始發生. 鈎住果排就係xx的午餐. 皆因xx朝早飲咗杯凍奶茶, 一向飲奶會fe le far la嘅xx, 今次無fe le far la但就胃痛, 所以諗住食清淡D, 以免壞了成個行程. 記住係” 諗住”, 有無實行就….. 中途站落車放低啲水份, 睇吓有無得敗家…. 呢個中途站無乜嘢買. 但有意外收獲. 見到未處理嘅燕窩. 哪! xx睇落仲好精神, 唉…..
呢張係和歌山嘅觀光地圖….D景點…. 我哋全部都… 無去到…

呢個唔係觀光團, 係大食團.
第一個景點又是午餐嘅地方 -とわとわ市場
我哋美味嘅午餐由此起, 也是xx落地獄嘅開始. 原本xx諗住食清淡D, 但見到貢嘅排場…
抱住本死精神的xx…食咗先算…哈! “奶”嘢.




豐富嘅午餐之後, 我哋到咗第二至四個景點 -圓月島, 千疊敷和三段壁


呢三個景點都响白浜, 但白浜我們book唔到温泉酒店, book咗响勝浦. 點都諗唔到白浜到勝浦, according to GPS嘅information, 要駕六個鐘頭車.
唔係下化Photobucket..
我記得响三段壁走嘅時候係四點幾…. …揸到酒店咪半夜….. 我哋包晚餐嘛, 唔通叫酒店煮消夜比我哋食咩. 点知去到酒店都係6:30左右.
妖!!! 等我哋趕餐懵 - 呢個係其中一個想打爆佢嘅理由.

xx食完豐富嘅午餐之後個胃當然仲痛, 晚餐食buffet, 以我xx無蝕嘅精神都係食咗二”住” 泠麵. 睇嚟, 佢真係好唔妥.

是日消夜係980 yen六塊嘅とろ(金槍魚腩), 超甘和鮮甜. 好可惜, xx同佢一啲緣份都無Photobucket. 而我就唔記得映相, 引誘吓你哋.

呢張係攝於酒店的碼頭
今次住呢間酒店叫勝浦飯店, 係出名有六個温泉, 但我們實在太妙想天開. 到最後只浸了最出名果個忘歸洞. 不過compare to仙台, 仙台D正啲. 加上上次係冬天, 今次係夏天, 無貢好feel.

沒有留言: