2008年6月26日星期四

Osaka Trip – Day 4

今天副領隊和她xx要回港, 根據GPS嘅資料, 又係要揸六個鐘頭車先去到関西機場, 所以响酒店食完早餐就啟程去機場. (當然唔駛貢耐, 但也不敢怠慢, 誤了飛機就唔好咗. 穩陣D好).
xx因為瞓咗一覺好啲, 諗住一天都光哂, 安樂哂. 點知…

中途去咗呢個outlet. 都係無乜敗家.

我們和副領隊兩公婆响outlet到分手, 因為outlet就响機場隔離, 他們行完街就搭shuttle過去機場.

好! 跟住我同xx就擔大旗由関西機場揸車返大阪市. 其實GPS响郊區係ok嘅,但返到city有大厦擋住就有D delay. 所以明明知道還車地方响附近, 我哋都揸咗一個鐘先揾到(呢個係第二個我想打爆佢嘅原因). 最後係用人肉GPS –(即係小妹)去地圖先揾到. 高科技呢家嘢都係信唔過.

還車之後就去酒店check-in. 上房休息一下就諗住去道頓堀好出名嘅かに道樂食蟹, 跟住再去心齋橋敗家. 點知返到房, xx又開始胃痛, 但蟹係xx最鐘意食嘅海鮮, 惟有頂硬上. 但去到, xx都係痛到乜都食唔到. 眼白白睇住我哋食蟹刺身, 蟹窩, 蟹乜乜, 蟹物物, 真不好受.

而我哋見到D蟹膏刺身又唔敢食, 惟有pat埋落個火窩到. xx簡直係心痛Photobucket, 見我哋貢樣”租質” 肥美嘅蟹膏. 個waitress姐姐見到我哋兩個蟹蓋响個火窩漂浮…簡直O哂咀Photobucket.

而呢餐我當然無心機食啦, 見到xx貢痛,只係想快D食完比xx返去休息. (呢D貢好嘅老婆, 好難揾啦Photobucket)!!!!

食完飯係貢易响心齋橋行咗一陣, 叫做到此一遊就返酒店休息. 所以呢日都無乜點玩同敗家.

沒有留言: