2007年8月13日星期一

Sick Leave

今天是sick leave 的第一天, 其實昨天也休息了一天, 現在不吃止痛藥便會痛, 那粒特效止痛藥足足有半隻手指公貢大, 吞都有啲難度.

昨天叔叔打IDD給我, 因為知我要脫智慧牙, 他聽見我把聲很清, 很奇怪, 原來嬸嬸之前脫時, 腫到豬頭咁.......因為她要打碎隻牙, 碎片一塊一塊的攞....Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

這二天睡得也多, 因為很累, 可能那天脫牙時, 消耗了很多體力(個人很緊張, 很緊很緊, 放鬆後整個背脊都好痛, 慘過做苦工)

今天才比較好一點, 但止痛藥仍要食, 藥力一過就知, 因為會痛, 感到牙肉有啲腫, 醫生打過電話給我, 睇吓我死得未, 她說牙肉腫是正常的......希望明天會更好啦!!!

今天也要陪郎朗睇physio (郎朗 = 鋼琴家 = 日彈夜彈 = 我嫲嫲 - xx給她的別名, 因她什麼事都要彈一番), 又搞咗我一個下午.......

沒有留言: