2007年8月7日星期二

忍着淚說Goodbye

上星期收到老油雞送的生日禮物(見下文), 但原來那個key chain 不是我想要的那個, 那個是扣在手袋當裝飾物的, 原本想做小小手腳變成一個key chain, 但攪來攪去都不合心水....老油雞都醒架啦, 比定張單我, 等我可以換.整個weekend 都在掙扎...換唔換好呢?!?! Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

自己 鐘意個玫瑰金b, 加上是老油雞送的, 可以的話都不想換, 因是她一番心意嘛. 但加個扣又好clumsy, 點好?????.

最後決定問xx意見, 他贊成我換左佢, 所以星期一便去Agnes B 換了呢個........






那天問Agnes B啲姐姐, 她們說我喜歡的那個, 已經全線賣晒, 也不會再返貨......換的那一刻, 内心仍然十分掙扎, 但最後都係同玫瑰金b, 忍着淚說GoodbyePhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket . 呢個故事教訓我哋, 若果見到喜歡的東西, 便不要考慮太耐, 否則會後悔和變成一個遺憾.....

沒有留言: