2007年8月23日星期四

強.....

今早老細問有無帶飯, 她這樣問, 好明顯

1. 自已衰格....有帶飯, 但唔想食
2. 沒帶飯
3. D staff衰格, 無幫老細帶飯

答案係 2 & 3, 我跟妹仔都願意放棄自已個飯盒, 所以走左去......油麻地 唯珍食上海野.

我地叫左:

淨水餃
油菜
韭菜餡餅
豬扒湯年糕
豆沙餅

埋單只承惠70大洋, (係total....唔係每人)好鬼Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


跟住老細要配返個咖啡壺, 走左去永安睇下有無貨......

嘩!油麻地永安家品部係我死穴, 每次去都流連忘返, 呢樣睇下, 果樣摸下, 起碼要消磨返2-3粒鐘....怎能草草買個咖啡壺就算呢?

幸好, 我地Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket上身, 帶老細呢到睇下, 果道睇下.....Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket 好野....老細中招, 敗左小小家,買左呢個mouse pad. (明明係一個煲墊, 夾硬話係一個mouse pad), 除左有mouse pad的用途, 仲係比小妹每朝奉茶請安之用....





除此之外, 仲去左松記買糖水, 買左鮮果水晶涼粉


咪以為我地就此罷休, 老細跟住見到她呀媽平時買開海味果間鋪頭, 又去掃左D蝦米、金針、紅豆和雲耳.....呢個lunch time 簡直係勁過出奇蛋, 滿足左四個願望.

最勁係頭尾用左唔夠2粒鐘, 呀!!!!!!!

所以咪睇少D C奶仔, 敗家可以好快手。


沒有留言: