2007年11月11日星期日

放監

終於放監了, 兩科考試已完滿結朿, 今個星期攞咗假向屋企讀書, 嘩!比坐監更難受.

每日嘅routine係:

起床,
讀書,
lunch (星期初煲了羅宋湯, 每日lunch就是翻滾, 連渣食就當一餐lunch, 如是者食+飲咗四餐, 我諗我有排都唔會再煲呢個湯, 有陰影)
讀書,
dinner (通常都係飯盒, 食到口都wear..)
讀書,
瞓覺.

日日如事, 朝十晚十二. 仲要將自己鎖向間房, 同外界隔絕Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket, 連xx都唔敢煩我, 自動自覺幫我做晒屋企嘅嘢,覺得自己好幸福Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket. (當然仲希望平時都係貢....)

最搞笑係考試之前果晚, 發夢唔知醒去考試, 去到試場已經係收卷, 但個監考官同我講, 既然都到咗, 比我考埋, 我仲串到同考官講, 既然我都遲咗, 又係open book exam, 不如攞份卷返屋企做....跟住就醒咗, 望吓個鬧鐘, 只係7:15a.m. 覺得很搞笑, on the other hand, 就覺得自己求pass心切先至發埋D貢低能嘅夢.

星期五5:22p.m. 考完試, 即刻有放監嘅感覺.......成個人輕晒Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket.

當晚己急不及待去wet, 今個weekend嘅節目又排到滿滿. 遲啲再update今個weekend嘅節目.

1 則留言:

Oolong 說...

24號煲'羅宋湯'好5好? ^+++++^