2007年10月28日星期日

熱鬧過後.......

很久沒有update, 因為很忙, 姑仔嘅holiday已完滿結朿. 在過去2星期都去咗很多地方.

1. 去赤柱同xx慶祝生日....
2. 去咗睇楊x樺, x千樺concert
3. 去咗睇話劇梨花夢
4. 去咗女人街、廟街
5. shopping....
6. shopping....
7. & shopping.......

仲食咗好多嘢,

1. 有德國菜
2. 有意大利菜
3. 台式珍珠奶茶
4. n次日本菜....有放题, 有sushi, 有天婦羅......
5. 呀嫂愛心晚餐 (嘔死....Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket)

原本仲會去西貢食seafood, 但姑仔叫我們時, 我已買好餸煮飯.

但熱鬧過後, 換來的是......

.
.
.
.
.
.
.


病了
.
.
.
.
.
~~~~耳水不平衡~~~~
暈了幾天Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket, 醫生話太倦 了, 回想, 我由四月到十月都沒有停過, 考試、賣樓、搬家、SAP roll out、郎朗暫居........原來一個人嘅能力係有限, 衝得太"行"會有反效果. Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
連xx都覺得我十分唔妥, 因為我突然無哂心機煮嘢食(呢樣嘢好少發生向我身上), 或者我都係時候放下假去旅行, 去relax一下, 但去邊樹好呢?Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

2 則留言:

Fairy 說...

去日本啦

嫲嫲帆帆 說...

Good Idea wor.....睇見你哋貢豐收, 但我驚我去會"放血"致死.