2007年11月22日星期四

上倉記

認識我嘅朋友都知我係"茶精"一名,每天在公司都有泡茶的習慣, 但早排實在忙得要死, 眼見自己櫃桶嘅茶葉一日一日貢蒸發, 到咗一天セ茶葉都飲哂, 我惟有去做D作奸犯科嘅嘢......


.
.
.
.
.
.
.
打劫包媽 Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
(包媽乃是我同事和公司茶友, 她的狗狗叫义燒包, 所以我們都叫她包媽)
好彩打劫成功才不致茶癮毒發身亡
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Lunch Time淋淋聲去某老字號茶莊買咗
  1. 半斤舊六安,
  2. 半斤錫蘭六安(其實係包媽買,但她決定donate出嚟, 一起分享)
  3. 半斤舊普洱

再殺過去我同老油雞一齊學茶嘅茶莊, 買咗

  1. 二盒白牡丹(壽眉嘅一種)
  2. 芝蘭香單欉(水仙嘅一種....老油雞, 對嗎?)
  3. 玫瑰花一盒

上週未, 再殺去九龍城買埋

  1. 清香觀音
  2. 選庄鐵觀音王(炭培, 濃香觀音一種)
  3. 桂花一包
  4. 茉莉花一包

同場加映 - 老細有日去九龍城買咗四両人參烏龍比我們分享.

呢鋪仲唔叫財散人安樂!!!!!!!

現在櫃桶滿滿, 有返D安全感!

沒有留言: