2007年11月27日星期二

友情

返活泉家都有一年多, 一向以為自己不是很attached, 但最近發現原來不是, 因為感/友情就主日學和主日學後很"趕"的早餐時候(因為通常只有15mins.)慢慢的建立起來.

最近因為有個姊妹的爸爸很突然離世和另一個姊妹決定去澳洲working holiday一年, (我很佩服她的勇氣, 自己一個女仔在澳洲生活一年, 還要在澳洲沒有朋友),在farewell dinner 上我們談了很多, 這頓晚飯我們吃了三個多小時, 走時還要依依不捨在門口談多數十分鐘, 回家途中在想....呀! 原來我們的感情比我想像中深厚很多很多....真的很感恩呢!!

1 則留言:

匿名 說...

我要勁多謝你呀~
響臨出發既日子,你比左好多SUPPORT我, 如果你真係要返澳洲住,我一定好唔捨得你!

希望以後去到MEL,可以去探你媽咪,希望唔係去求救果隻啦!