2007年9月16日星期日

Yummy Yummy......

星期五原本約咗隻油雞食lunch, 我哋兩個已有全盤計劃,諗住先去呢到...跟住果道....最後去果道食lunch, 但油雞講咗比佢xx知我吔會去果到食lunch, hehe....佢xx貢係妒忌我哋, 力勸不如改夜晚2+2一齊食咪仲開心, 諗落又係喎, 時間長D, 舒服D, 又唔使貢趕...好...殺你.


我哋6:30就開餐, 都唔知佢二公婆+我xx間咩公司嚟嘅, 一個放五點, 仲要四點十就可以拾嘢, 一個放五點七, 五點九走已經話遲, 一個 放五點, 準時走人....咩人嚟架, 仲叫我檢討吓我嘅productivity,點解成日貢夜走....喂喂,我走都係七點左右之嘛.......


**********

間餐廳我哋成日都去, 但今次去剛剛同某信用咭做緊套餐promotion, 半價, Yes, 係半價...頭盤有麵包盤, 羊奶豬屎沙律, 蟹肉魚子沙律, cold cut. 但掛住食, 無幫麵包盤同湯映張靚相tim....




主菜就有超好味嘅牛排, 塊皮"翠book book"嘅德國鹹豬手, 白汁意大利粉煎龍利柳魚, 係唔係睇見都....Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



食完頭盤和主菜, 仲有三款甜品加生果盤加Coffee or Tea.....嘩, 雖然我xx係一個垃圾桶, 但最後都要投降. Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket實在太豐富啦....食完我哋幾個個肚都好似有咗幾個月身幾貢.






好啦, 估吓呢個套餐要幾多錢, 估中有獎, 明天開估Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

沒有留言: