2007年9月12日星期三

作反

上個週未玩了成個weekend, 星期五晚去咗探契仔契女.


契仔契女媽咪爹哋係我以前嘅鄰居, 他們家有六個小寶寶.


Kelly, Zoe, Coco, Ken Ken, 嘉嘉樂樂.......欲想知道他們的關係, 請移玉步到我的契仔契女睇吓仔女們的簡介啦.......


果日班仔女見到我都不知幾High, 唔信, 有相為証.....(別妄想, 佢哋只係睇中你手上嘅零食.....)




無見咁耐, 牠們的性格都無セ變, 真係三歲定八十.


Kelly - 依然係好媽媽, 啲仔女都要比返幾分薄面....

Ken Ken - 依然自閉, 自已成日一隻狗走咗入房....

Zoe - 最痴線果隻, 牠會助跑跟住跳上疏化狂咀你, 呢期鍾意玩"手", 無錯, 係"人嘅手", 你收埋隻手佢會用盡辨法where返出嚟, 佢嘅辨法可以係用佢隻手或者係佢把口鬧到你攞返出嚟....

CoCo - 隻眼晴大到好似就嚟跌落嚟, 又唔妥Zoe, 成日打交.....

樂樂 - 係最細粒, 永遠餵零食時都爭唔到, 所以係最細粒, 個樣仲成日都楚楚可憐咁......

嘉嘉 - 個樣勁似Kelly, 我都要望一輪, 才分到佢同Kelly....


*******

Coco, 嘉嘉和樂樂我都係睇住佢哋出世架.....不過我同xx都偏心比較鍚Zoe, 因為夠頑皮. 睇吓映相都淨係抱住Zoe就知啦. 而我腳下就係其他仔仔女女, 但恕我真係不能從牠們肉背講出牠們的邊個打邊個!





星期六就去咗隊長屋企食飯, 明晚才詳細寫星期六的聚會啦, 好眼瞓......






沒有留言: