2007年9月3日星期一

公司軼事 - SAP的威力續集

之前七月份寫咗一篇SAP的威力, 係時候要update一下, 我美國啲同事效率貢高, 當然有好多問題末解決, 但未解決之餘還有很多新問題, 仲要鑊鑊新鮮鑊鑊金.

1. Credit Memo

我們除了print invoice之外, 仲要print credit memo(CM), CM即係類似退款單, 即係話我公司收你$100. 但若有$50 CM, 個客只要比$50就可以, 但唔知邊樹出錯咗, 明明係一張CM, 但print 出嚟張嘢叫做invoice....即係話個客應該收到一張$100嘅inv.和$50嘅CM, 但而家佢係收到2張inv. - 一共要收佢哋$150. 唉!估唔到, 我公司淪落到要揾呢啲外快.

2. Printing Credit Memo

好快, 美國啲同事就發現咗呢個問題, 話貢快就整好咗, 佢哋話會一次過print返之前啲CM, print完後, 場面都不知幾壯觀. 我淨係做sorting, 都搞到Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket.


3. 錯户口號碼

今日file invoice時, 發覺invoice上收款嘅帳號係錯嘅, 個帳號係母公司的帳號(我們是子公司), 我敢寫包單, 美國對數個同事, 不眠不休都唔會對到數.....唔知佢會唔會有啲想死嘅感覺?Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

4. Missing invoice

呢排, 好多客都話有啲inv. 收唔到, 我睇返我哋根本無print過, 粗略估計, 每個客大约有100-150張missing inv. , 金額加埋起碼有七個零, 即係US$x0,000,000. 唔怪得公司要將CM當inv. 啦, 損失貢 多錢!!!!!!!!!!唔向第二道揾返, 點對得住啲股東. 而家我諗仲有大約有1,000張inv. 係石沈大海, 唔知向邊樹, 別忘記, 我仍然仲係要一張一張貢print, 美國仲末加可以"多張篇印"嘅功能.....真係想講xyzabc......仲要比啲客寸, 問我哋幾時搞返好, 呢個問題我都想問美國.

我美國個老闆仲低能, 呀!錯, 佢連"低能"呢個名稱都不配, 只可能話佢"低低哋"因為佢"能"都無,成日問我哋幾時可以international都上埋SAP, 佢有無腦架, 知唔知自已講緊セ嘢架?!?!?!Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket而家淨係講print inv. 都搞到我哋"媽聲四起 "如果其他modules都上埋, 到時我都不敢想像個世界會點.....

沒有留言: