2007年9月5日星期三

醉咗?!?!

你哋有無試過未飲就大?你知唔知感覺係點?我尋晚就親身經歷嘅呢樣嘢, 等我話比你知啦. 好似xx話事頭:冧大掣咁上吓吖........

話說小妹尋晚洗完頭, 沖乾淨白白, 個頭仲包住老油雞送比我果條吸水力特强, 又好鬼香豔嘅紫色包頭巾, 一心諗住坐低check埋啲"依貓", 誰不知講你都唔信, 突然間個人軟晒, 暈佗佗, 跟住咪拿拿聲熄機上床,不過唔見張床由自可,一見就......,到我有再知覺嘅時候Luk Sir已經教緊"ink門"囉(晨光第一線嘅其中一個環節)!!!!

以下係我今日打比xx時候嘅對白:

我: 我........尋晚好似跌跌撞撞貢入房...........我.........條包頭巾......去咗邊?我........我.......發生咗咩事???????Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

xx: 你仲好講, 我見你怪怪貢撞入嚟, 隻眼又得返一條線, 咪問你做セ,
你木無表情咁答我"好眼瞓", le le 淋淋就中咗上床, 用咗1/1000.........秒就瞓着咗.

我: 咁包頭巾呢? 我將佢點????Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

xx: 你咪好瀟灑咁一fing, fing咗向我個頭到囉........

我: 吓............唔係下化Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket.....我真係無乜印象喎.............咁條頭巾家下向邊樹?????

xx: 我咪幫你掛返向厠所lor.....

xx: 我仲同你講....."有無搞錯, 你做セ鬼嘢呀, 無飲都大咗Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket........(以下删下了100字)

我: .......有咩? 點解我咩記憶都無嘅?????? (心裡暗暗地仲話:條友仔都唔知會唔會趁我迷迷糊糊時,話買多幾隻變型金剛, 又話者買多幾枝鏡頭....)

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
其實係早排我咳到顛咗, 加上工作又緊張, 返到屋企又唔可以relax,咁呀醫師咪處方啲瞓覺藥比我, 等我好瞓啲, 返工時唔會烏眉恰睡......但唔知做セ尋晚啲藥力反應咁大, 好似冧咗大掣咁, totally shut down.睇嚟我都好得七七八八. 唔使再食瞓覺藥啦.......

1 則留言:

Oolong 說...

wahhhhahahahahahahahhahaaaaaaaaa...