2007年7月21日星期六

公司軼事之 - SAP的威力

話說公司七月一日轉咗新system, 我們 AP Finance 仍然用住舊system 先, 心裡暗叫....hehe....暫時末燒到我哋住, 但知道invoice printing 呢一部份一定會影響到, 所以係六月中已問定head quarters轉新system 會唔會有impact, 每天的問, 每天的追, 但都得不到一個答覆, 難道我的英文水平不好, 他們唔明我問乜?!?!?!?!終於七月中旬, 代理們陸陸續續問有沒有invoice, 那邊箱我們只可以答因為轉了新system暫時未有住, 這邊箱我再不停的追美國, 終於有回覆啦, 美國那邊比份文件我話跟住print la....喂!!我連新system 的login ID 都未有, print セ鬼姐.......Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket 後來發現美國已靜靜地給了我新system access right。 喂大佬呀, 通知聲丫......Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket 。幾經辛苦後終於print到第一張invoicePhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket , 但跟住就發現....E....D... invoices 要續張續張print, 唔係下化.....淋淋聲問美國可唔可以一次過print 多D, 如是者又等了幾天, 例牌無人理你, 覆你, 跟住我個聖人同事心平氣和同我講, "佢唔覆你係因為根本唔可以貢樣print".....心想, 無理由白痴和低能成貢掛....轉新system 唔係make life easier架咩?!?!呢頭講完就收到通知原來真係唔可以一次過print 多過.............一張invoice, 嘩!痴線架咩Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket , 我們粗略估計, 有成500張invoice未print(執筆時已累積到1,800張), 每張要print 3分鐘, 要成1,500分鐘, 即係話要3.125日FULL DAY 來print.我當時諗可能我的英文水平不好, 誤會了美國同事的e-mail, 但她回覆說:"係呀, 每次只可以print 一張, we are doing the same in US, 不過大部份代理巳經是EDI (即是他們自己的system 可以electronically收invoice, 我們只需要print數張便可..." 家下你係唔係潤我???Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket 到最後美國那邊說會加返呢個function, 但睇怕都要等一世.....猶記得以前有個朋說美國人smart和效率高, 我都唔知smart向邊, D效率仲慢過蝸牛, 你話日日貢比佢地激一鑊, 腦世胞都死多D. 你話SAP的威力幾勁, 令到人都癲。但現在只是個開始, 問題會不停的找我們.....Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

1 則留言:

Carmen 說...

我們CS已一早對SAP死心!!
看SAP GO LIVE之後那一個星期,
我和manman二人差不多每晚都是全公司最後離開的員工(不是last都是last few)就知,
我們到現在連一個準確的backlog也沒有,
而system內的ship date又時時無故被改了,
幸運的話就及早被我們發現改回原本的date,
但不幸的話就會引致我們失分(你知我們的大客是會計分的啦)!!
唉...
都不知何年何月才可以回復正常的運作,
何時才可以好像以前「阿邦」那樣方便我們這些「用家」!!

「邦」, i miss you!!