2007年7月19日星期四

公司軼事之 - 聖人篇

要成為聖人, 必須具備以下條件:

~冇皮四,
~冇怨言,
~極高EQ及能承受10G的離心力,
~永冇say no,
~能承受unlimited workload,
~有200G RAM,
~再難、再深的問題, 對他來說都是低B, 三分鐘內必能解答你,
~是一個人肉的 Excel User Manual,
~一本曉跳嘅"萬能"全書,
~能記得大部份同事入職和離職日期及放淨幾多 annual leave,
~能隨時說出公司商業登記証號碼,
~能在二分鐘之內揾到你己deleted或揾唔到嘅e-mails, 只要他是收件人之一,
~發住燒仲返到工,
~當四周的同事們在喧嘩, 講笑,吃零食, 講是非, 仍然不為所動, 專心工作, 一於少理, 當你班友痴線,
~當其他同事為工作暴跳如雷時, 仍可以非常鎮定和輕描淡寫地說: "算罷啦"又或者"我都睇到化哂la"
~有小Q的認路能力,
~人肉普通話發聲器,
~找到他錯處的機會乃0.0000000001
~必定是所有老闆心目中的"冧吧温"Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

別以為他是一名工作狂, 他也有以下條件:
*一個人肉攻略本(任何遊戲機),
*會洗晒浪.......衫, 抹執拖....地仲做埋家居清潔,
*醫生要戒口,引死都唔食, 仲要戒夠90日,
*唔食內臟, 鮑參翅肚和來曆不明的食物,
*绝對顧家, 是父母心目中的乖仔, 必定是所有阿媽的Dream Boy,
*絕對專一, 是所有OL的Dream Man.Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

有齊以上條件, 除了聖人, 我仲點可以形容這位出色的員工呢Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket?

3 則留言:

Carmen 說...

真有這樣的人??
快介紹給我認識!!!

Carmen 說...

原來我身邊有這樣的一位聖人同事,
下次我有何excel問題,
知道應找誰了!!

Unknown 說...

雖然我認識這位同事只是4個月時間,但他的確是一位各方面都出色的同事,(家務我就唔太清楚),問乜佢都答到,問乜佢都會幫你,絕種的好同事,至於好男人...就要問問他老婆了!