2007年7月28日星期六

牙醫

今天去check 牙齒, 由細到大都有睇牙醫恐懼症, 醫生問我係唔係有童年陰影,做乜貢驚. 但我諗唔單止我, 同好多朋友傾開, 問十個有九個都怕睇牙醫, 一諗起果D wewe聲就心都寒埋.

檢查好,照好x-ray,洗乾淨棚牙, 醫生話: ok 啦, 係唔係不太辛苦呢?不過有啲嘢要傾傾. 牙醫話同我傾傾, 仲邊有好嘢丫......

原來我蛀咗隻智慧牙, 醫生建議脫咗佢, 反正智慧牙都無乜用, 加上醫生話我口仔細, 都比較難刷到那個位, 但我一諗到細個"koo"牙脫了四隻小臼齒, 加上記得媽me脫智慧牙時又發高燒...就好驚, 醫生話補都得, 但脫會比補好啲, 因為需時比較短,也除後顧之憂,一了百了.( 雖然脫牙時間比補牙短, 但醫生話都會比2-3日sick leave我休息, 你有無聽過人講補完牙要2-3日sick leave丫?) 再者醫生亦建議順便脫埋上面果隻.....唉....點算好呢?? 但上面果隻好好哋, 有無必要受呢啲皮肉之苦呢?

搞完就搭車返屋企, 第一時間報告比xx聽, 他一聽完就話:

"脫咗佢啦, 我四隻都脫哂, 無咩嘅, 我淨係腫咗個零禮拜, 食咗幾個星期粥水姐....無乜嘢嘅....."

嘩!真係唔該晒你嘅鼓勵, 聽完仲驚過之前. 我而家都心大心細, 點算好呢????Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

沒有留言: