2007年7月19日星期四

啓示

今天晚上搞了一晚, 因為自己亂噤, 攪到不可以post 相和公仔, 還有其他setting 的問題, 所以決定delete之前那個blog, 重新再做過, 但就要犧牲各方好友的意見, 在此向曾經在意見欄留意見的朋友講聲對不起.....也在這裡向老友記講聲多謝, 因為相信她己比我煩死了, 每三分鐘一個電話問功課!!Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket 呢個故事教訓我, 不要輕舉妄動.....

3 則留言:

Unknown 說...

我都成日係輕舉妄動,結果好幾次半夜三更攞部電腦去畀返夜班的電腦同事修理。公司的檔案遺失已不在話下....

Carmen 說...

這個故事帶出一個教訓:
"停一停, 諗一諗"
我老闆經常提醒我每做一件事前都要這樣!
她說要像貼揮春般貼在我的桌面上!!

嫲嫲帆帆 說...

我都係一個好心急的人, 我XX成日話我係一台消防車, 趕頭趕命. 不過近年己比XXtrain得好一點了.