2008年12月18日星期四

爛瞓的小少爺

今朝book咗7:30 appointment 去照ultrasound. 今個ultrasound係會detail咁照BB的器官, 手仔,脚仔…等等.

7:30a.m. 準時可以照, 一照, 個工作人員話BB縮埋一舊, 要我去行一陣, 叫醒BB, 但要急促行, 能幔條斯埋, 所以我選咗行樓梯, 五分鐘內上落咗三層, 有D氣喘, 再照 …好D, 照到脊骨呀, 手仔, 腳仔. 但因為BB係爬咗响到瞓, 所以照唔到頭仔同面仔.

工作人員又叫我去行一陣, 貢樣睇吓會唔會叫得醒等BB轉身, 可以照埋頭仔. 於是我又走去行樓梯, 又係5分鐘3層. 返到去, BB都係唔肯轉身, 再行….今次行到有D頭暈Photobucket (因為之後我要空腹抽血, 所以無得食早餐, 又無得飲水, 有乜理由唔暈吖). 但BB都係無面俾, 話之你, 所以最後都係要re-book 再照過.

由呢件事我覺得BB一定似我貢爛瞓, 點都唔肯轉身就似xx嘅硬頸. 過, 我都明嘅, 一大清早七點幾, 我都未瞓醒, 更何況係BB!!!!

呀, 仲有…今個工作人員話比我知有95%係仔, xx係大少, 個仔仲唔係小少爺Photobucket?

沒有留言: