2008年12月9日星期二

我是西人意大利人?!?!

今天返醫院見醫生和營養師, 他們帶給我一個好消息, 我用打姨島素, 因為我嘅reading 都幾stable, 除了頭三日有一餐高過7度之外, 其他的reading都維持到. 而果三餐都係可以identify 到出咗D乜嘢問題, 所以連營養師都唔駛再見, 只係每個月見一次專科醫生.

至於食乜嘢令到我reading高, 就係食咗三文治. 我已經係食wholemeal bread, 但 營養師話wholemeal都好重澱粉質, 今日買咗D 有好多麥果D, 睇吓聽㚼嘅reading又如何. 至於飯就真係要cut, 半碗到啦.

而家發覺食通粉, 蝦子麵都ok. 有時晚餐就直情做西人, 食牛扒食沙律…希望血糖嘅level給可以keep住啦.

嚟緊最大嘅挑戰係12月返香港, 到時咁多美食當前, 都唔知會唔會超哂標. 或者返到去日日打邊爐吧!!!!.

1 則留言:

匿名 說...

26号晚唔好食咁多嘢喇! :) 靜