2008年10月30日星期四

Weekend Get Away

上個weekend, 同xx去咗澳門嚟一個小小嘅度假, 相信呢個係我倆最後一個二人世界嘅Get Away, 因為明年年中我們便會多一名小寶寶了……

我倆星期日搭11:00船, 但差不多11:20才開船, 全船full house. 到達後便坐shuttle到我們booked的酒店. 此酒店位於漁人碼頭, 英式設計, 我自己很喜歡, 感覺很Relax.


但由於check in time是2:00, 所以放下行李便要去醫肚, (大肚婆唔餓得架嘛), 我哋第一站就嚟到呢間麵鋪, Oh no…. 排長龍, 無辨法啦, 鬼叫好食咩, 我哋叫咗2個蝦子撈, 一個清湯蘿蔔, 一個白灼魚皮. 味道不錯. 吃完淋淋聲就展開攝影之旅.




第一個景點當然係澳門嘅Landmark - 議事亭前地, 民政總處, 大三巴等名勝....



佢哋梗係行到好倦?!?!








議事亭前地實在太多人啦, 想映張少啲人嘅都好難. 你睇, 行上大三巴嘅路簡直係People Mountain People Sea

沒有留言: