2008年10月15日星期三

安息吧, 包包 & 嬌嬌!!!!

今天收到二個很不開心的消息.

我同事隻狗狗 - 义燒包昨晚走了. 其實近來包包都唔係好舒服, 記得上星期包媽過來我個位話包包嘔, 醫生照到包包個肚仔有啲嘢, 醫生覺得有機會係Cancer, suggest 開刀睇吓咩事. 包媽己經好擔心. 後來開了刀以後發覺原來隻豬仔食咗毛巾, 仲tangled with food. 條腸腸壞死了, 醫生將壞死部份己經切除, 但醫生說成條腸腸都變了色, 還要再觀察, 若情況沒有好轉便要再開刀. 我們這幾天都有問包媽, 每天嘅Feedback都係positive嘅…

今天白血球嘅count 回復正常…
今天肯食嘢, 不過都係要我餵….
今天疴咗尿尿, 但未疴臭臭….

每天包包都有進步….

我昨天己經不用上班, 所以下午便去診所探包包, 仲witness到歷史性嘅一刻….. 包包疴臭臭….

跟住因為醫生要見包媽, 所以我便離開.

今日瞓醒打比包媽問佢醫生怎樣說, 她還輕鬆的告訴我應該兩三天後便可以出院. 終於放下心頭大石.

怎知道10分鐘後, 同事打給我, 問我”你知不知包包走了?” 那一刻我沒法相信, 因為剛剛才掛線….

我現在還末contact到包媽, 所以還未清楚發生什麼事…..

知道包包的事便立刻通知xx, xx也覺得很突然, 因為昨晚我還update xx包包的情况, 但xx給我一個鎮驚的消息…. 烏咀個女-嬌嬌今日比車車死了. 嬌嬌剛剛生了七隻小狗狗, 還未戒奶…..

今天實在太唔開心了.

包包 & 嬌嬌…. 安息吧!!

沒有留言: