2008年10月14日星期二

Last day 咗啦!!

尋日係小妹嘅last day, 離開工作已八年嘅公司, 我初初以為我會唔捨得, 但卻一D都無, 可能呢二年我做得真的太累, 只想早D離開.

惟一不捨得是班同事, 臨走前他們的祝福和擁抱, 真的很Touching!!!.

今天早上check personal e-mail時有個小小嘅surprise, 我竟然收到美國Internal Audit嘅Director嘅e-mail 祝福, 真的有點Surprise.

Life Must Goes On…接下來會有更多新挑戰….

2 則留言:

Carmen 說...

尋日下晝過去搵咗你幾次都响度閉門會議緊, 諗住臨走時再過去一次,
點知走時唔記得咗, 上到巴士先記得!
不過唔緊要, 我地以後都只不過見不到面, 但還可以在BLOG上互相UPDATE近況!!

匿名 說...

"我初初以為我會唔捨得, 但卻一D都無"...
講得好!!!
唉~一方面好5捨得你,一方面又凳你開心.終于離開呢間狗屎垃圾公司了.