2008年3月11日星期二

極速小籠包

上週未除了整咗曲奇外, 由於契女爸爸是某上海餐館嘅點心師傳. 他帶了些小籠包皮和饀教我整小籠包, 原來都幾難, 我哋幫佢計過時間12秒包一隻, 係唔係好強???

蠢蠢的我, 都係學唔識. 算罷啦, 都係出街食吧!

我哋包完仲即刻蒸嚟食, 唔…. 超多汁Photobucket, 超好味Photobucket, 新鮮果然係唔同D. 好滿足Photobucket

差” 皮 - 我”差” 果D, 由圓型變做三角型, 費事獻醜.

段片中間我哋timed咗包1隻小籠包要幾耐, 無呃你…真係12秒包一隻.....

D皮係唔唔係好薄, 好juicy?

沒有留言: