2008年3月11日星期二

恐佈襲擊之下回分解….

菲菲好聰明, 好快就估到咩事.

故事要講返………..

上星期五我們邀請了妹仔和她朋友仔嚟我哋到玩Wii, 為咗爭取時間, 我哋叫咗Pizza食, 食Pizza又怎可以無冰凍飲品呢??? 雖然個套餐已包2罐飲料, 但Cola精的xx唔鐘意飲套餐送果隻, 剛巧雪櫃又無哂, 貢味擺3罐可樂入Freezer. 但當xx有此舉動時, 我是完全不知情的, 因為我响到預備晚餐.

Of course, 計住玩Wii Fit的我們, 很快就將呢個舉動忘記得四乾五淨, 打呀, 打呀, 打到天昏地暗.

星期六晚當xx食完飯盒(因為我去咗契仔契女屋企整曲奇, xx要食自己), 想飲凍飲嘅時候……Photobucket….…跟住….xyz%^&*%&….. 媽媽又义义……

當然, xx立刻想起佢星期五晚嘅惡行….. 打開個Freezer就見到呢個慘無人道嘅情景. 立刻急call我返屋企救急.

我返到案發現場, 都唔知好嬲定好笑, 兩條友仔半夜三更响到洗Freezer. 洗到1:30a.m., 陰公Photobucket. 呢個Wii真係累人累物.

呢個故事教訓我哋:

1. 千祈唔好擺汽水入Freezer
2. 如果真係要擺, 記得要較Timer.
3. 別玩Wii玩到忘哂形.

睇吓xx下次仲敢唔敢…Photobucket..

1 則留言:

菲菲 說...

因為呢個情況耐不耐會係公司出現,跟住茶房阿姐就媽媽聲$@$&$@#*$