2008年3月23日星期日

無聊趣事

以下的趣事不是從e-mail收的, 乃是either我自己, xx或朋友嘅經歷.

******
A: 小姐, 呢到係痕身銀行打嚟, 我哋公司有個低息貸款, 請問有無小小時間?
B: 我無需要.
A: 做乜唔要, 好抵……(省吓數百字)
B: 我啱啱中咗六合彩, 無需要…
A: 語結…再答不上咀…
*******

C: 先生, 呢到係揸兜銀行打嚟, 我哋公司有個低息貸款, 請問有無小小時間?
D: 好, 你講….
C: (以為揾到隻水魚)….. 開始解釋…(又省吓數百字)
D: 唔, 我借….
C: (大喜)…貢先生係心目中嘅貸款係多少??
D: 二球吖….( 即二佰萬)
C: 吓……

********

E: 先生, 呢到係乜乜市場調查, 請問有無小小時間幫我做份問卷.
F: (見無乜嘢做, 就同係玩吓), 好吖.
E; 請問你有無吸煙嘅習慣?
F: 有
E: 請問你食開邊隻煙?
F: 棺材釘
E: 唔…. 先生, 唔好意思, 請問咩叫棺材釘??
F: 棺材釘都唔識, 學人做問卷調查???? (開始解釋咩叫棺材釘)
E: 貢先生你一日食幾多枝?
F: 好難講, 自已捲煙, 得閒味捲多二枝, 唔得閒味捲少二枝, 呢個問題好難答你
E: 貢先生你一星期食幾多包?
F: D煙絲好大包, 有排都食唔完喎….
E: (開始覺得呢件蛋散玩嘢, 但開咗個頭, 無辨法, 惟有繼續問落去…) 先生, 貢你會唔會介紹朋友食煙?
F: 梗係會.
E: 請問你會介紹朋友食邊隻煙?
F; . 梗係棺材釘, 仲駛問嘅…
E: 先生, 嚟你真係好鐘意食棺材釘, 多謝你寶貴嘅時間 (其實成份問卷乜都無答過)

我諗個問卷調查員收咗線後一定爆哂粗.
******

呢個係我覺得最搞笑, 現在每次諗起都覺得超好笑…

話說有日個朋友開完OT, 好鬼肚餓, 跳咗上Van仔就諗吓今晚食乜好, 諗到入哂神嘅時候, 就驚覺要落車, 衝口而出....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.”义雞飯有落呀"
.
.
.
.
司機聽到之後, 費解跟住問Photobucket-
”咩話?????”
.
.
.
.
.
瘀爆…
.
.
.
.
.
.
”太安樓有落吖, 唔該Photobucket
.
.
.
.
.
.
感覺到身邊的人都在笑…Photobucket.
.
.
.
.
.
我就以後搭Van仔都唔敢諗食嘢.....Photobucket

1 則留言:

匿名 說...
網誌管理員已經移除這則留言。