2007年10月2日星期二

Model

中秋節翌日除了開壇作法之外, 其實仲同xx去咗映相. xx買咗支鏡都有2個月, 成曰話支鏡發毛我都未肯去映相.

唉!!你估我唔想咩, 但公司貢忙, 加上郎朗嘅暫住, 再加上身體嚮哂alarm, 邊有心情吖.

淨係睇果對黑眼圈, 如果將我同我"樂樂""盈盈"一齊海馬公園display, 可能啲人以為多咗隻"敏敏", 哪!個身型又係肥DuDu, 反應又有啲遲鈍, 對黑眼圈又夠黑, 掂呀!!!!!

所以見中秋節翌日可以瞓到日上三竿, 精神好啲, 見xx又求咗我貢耐, 就免為其難做你嘅model啦. 其實只係落咗樓下花園和會所映之嘛.


呢張個background爆咗光, 但好似幾特別.


呢張係成輯相我同xx都好滿意





呢2張我就鐘意個構圖











呢張就喜歡個feel. 但就好似有啲out of focus.

不過支鏡貴過晒我啲介手石, 唔有返貢上下嘅quli, 都對唔住鄉親扶老啦, 係味?!?!?

沒有留言: