2009年2月20日星期五

一肚火

xx於上星期二己經成功pass了兩個考車的筆試, 現在只剩下三月六日嘅路試. 如果pass 埋, 就可以攞澳洲車牌.


但中間都有D小風波, 搞到我要鬧啲死澳洲鬼, 仲搞到我同xx成晚擔心到瞓唔着.


話說要convert oversea licence to Australia licence, xx要考2個筆試, 驗眼和路試. 那天xx考完試之後, 果個人恭喜佢, 隨即話此佢知, 佢已成功取得Learner Permit (在澳洲你可以掛住個L Plate, 有個四年以上車牌嘅人坐响你隔離, 就可以學車, 一定要教車師傳). 但攞咗learner 之後個代價係佢HK個車牌已無效, 仲有要三個月後才可以考路試. 即係話呢三個月一定要full licence坐响隔離,如果係貢, xx怎樣返工? (因為現在HK licence 可以揸三個月)

果日佢考完之後便立刻告訴我呢個good news 同呢個bad news, 我聽完之後覺得唔妥, 剛巧運輸署又在公司附近, 我想一定係言語溝通上出咗問題, 所以淋淋聲走過去clarify一吓, 去猶自可, 一去就火都嚟.

運輸署啲人話响2008年12月23日改咗regulation, oversea 車牌响permanent resident visa簽發後三個月內有效, 但xx個visa係2006簽發, 所以唔可以用, 要重新考過. 我話改咗例點解website無講. website只是說oversea licence要响入境三個月內PR visa 簽發三個月內有限, 我們一月入境, 即係可以揸到4月啦. 再者website只說convert licence只要考2個筆試, 驗眼和路試, 一丁點都沒有說要再攞learner, 等三個月才可以考路試. 再者, 若改制, 為什麼website上沒有寫? 如果這是真的, 為何我book考筆試時, 果個人問我哋要要一起book 埋路試....我火滾到問完呢堆問題的, 仲要迫佢哋比改制嘅文件我睇....個死八婆話响到架,比咗條link我, 話乜鬼road regulation law. , 好! 我返屋睇完再算.

果晚返到屋企, 好似做律師貢, 睇咗好多文件, website, 睇吓係味真係改咗制......我xyz.!!!....abc!!!!!都無呢回事. 跟住諗第二朝去我屋企附近嘅運輸署再理論. 再打埋電話比教車師傅問怎樣處理. 果晚我同xx都擔心到瞓唔着, 因為响澳洲, 無車=跛....

第二朝一早就去我屋企附近嘅運輸署, 我當セ事都無發生,再問若要convert oversea licence去Australia licence要點, 果個姐姐都係話2個筆試, 驗眼和路試. 我再問若pass咗2個筆試係唔係可以立即報路試, 佢話係, 我再問, 貢使唔駛攞learner, 佢話唔使.....哈哈哈哈, 仲唔中計.....跟住我就和盤托出講哂尋日發生嘅事....跟住果個姐姐叫咗個supervisor嚟, 個supervisor話我哋唔應該攞learner架喎....我話, 鬼唔知咩, 但你另外個office嘅同事話一定要攞之嘛.....跟住個supervisor話同我哋cancell個learner permit,直接book 路試就ok.....你話吖,D死澳洲鬼, 都唔知識唔識......亂貢嚟.....攪到我哋仲鬼死貢擔心!!!!而家淨返三月六日個road test, 希望1 take 過, 貢就一天都光哂lu.

1 則留言:

Unknown 說...

大肚婆,千萬不要動氣!!希望chi man 一take過ok啦!