2009年2月10日星期二

新車落地

經過三個星期嘅research和商量, 我哋終於買咗架車啦. 係Kia Sportage, xx因為成日驚我細細粒,比人恰, 點都覺得要買架中形size嘅車. 加上BB出世後, 又要放BB車, 又要做1個星期嘅shopping, 所以買架中size嘅車都啱嘅.

原本我哋大家都喜歡架Susuki Grand Vitara, 但由於budget問題就選咗呢架. 我test drive咗2次, 除了個engine我覺得嘈D, 同埋無黃媽媽架3,000cc Camry貢好力之外, 大致上都幾ok.

今日放工我同xx就去攞車, 架車己經ready好, 就係呢架啦, 車牌係WXL893, xx己經諗到一個好好嘅方法教大家去記呢個車牌, 係黄大碼.......第二樣又唔見佢貢醒Photobucket.


新車就xx揸返工, 因為佢話架車要run in, 一早雞咳貢起身, 貢係着車就行人, 又話要煲車, 又話呢, 揸嘅時候又話唔准過3000轉, 又話佬, 又要貢, 又要貢...真麻煩. 車用嚟揸架, 用嚟煲麼.....侷鬼氣, 你揸啦, 我唔揸啦Photobucket!!!!!!
******
我們的近照, 個肚係唔係仲未好大呢? 家下已經26週, 即係6.5個月. 我個同事就話我都仲係好輕型, 行路都仲好快tim.....重也只是重了4 kg左右, 即係未夠10磅, 可能因為有孕妊糖尿, 所以食嘢好小心...所以無乜點肥啩. 遲D映多D相, 再update大家吧!!

3 則留言:

匿名 說...

嘩...嫁車好型仔呀!!
Selma~~~~點解你重可以著長袖衫???澳洲宜家唔係好熱咩??????

Unknown 說...

嘩,你身型好fit呀!一啲都唔似有6、7個月。

匿名 說...

等左咁耐, 終於有得睇你地嘅合照呀! 準媽媽, 你個肚真係好輕巧呀, 精神仲好似唔錯添, keep住呀!

山渣