2009年1月10日星期六

安全到步

和xx回來了數天了, 在港真得累爆了, 回程機上我就睡得錯, xx就給後面的乘客踢背, 攪到成晚無瞓.

在機場我覺得有件幾amazing嘅事發生, 澳洲對食物入口管制非常非常嚴緊, 所有食物都要申報, 經海關檢查, 我因為帶咗茶葉返嚟, 所以當然要申報, 但果日由於太多機到, 所以去到個counter時果人問我有乜, 我話茶葉, 佢問有無chinese seafood, 我話無, 佢竟然話"ok, 你係那邊個exit 出, 用查...." 以我以前在澳生活貢多年, 從未試過.....

呢兩日都係忙於陪xx攪開户口, 醫療咭.....

但xx下星期竟然可能有工返, 我媽咪有個朋友介紹xx去幫人裝冷氣, 果個人話A$50一部, 但未必日日有工開, 我們用急找工做, 返正想xx讀吓"ink門". 報咗移民班, 20/1去interview睇吓讀咩level. 如果可以返三日學, 二日工, 貢就perfect lor.

沒有留言: