2008年2月13日星期三

“滾動” 蘿卜糕

今年收到三” 底” “滾動” 蘿卜糕…

第一底係老油雞割愛, 送咗奶奶嘅home made蘿卜糕比我....

第二底都係老油雞送的…. 八珍…因為她說好正, 比我試吓…

第三底係义燒包個婆婆 - 即係我同事個媽咪…係唔有啲奇怪呢?

話說公司食開年飯時同包媽傾計….

我: 喂, 李媽媽今年有無整糕?

包媽: 梗係有!!!

我: 貢仲有無淨? 我新年前感冒菌入腸, 疴到呀媽都唔認得…咩糕都無食過.

包媽: 吓! 無淨啦, 呀媽見我哋唔欣賞, 尋日送哂比阿叔啦…嫲嫲, 今年你無整咩? 往年你都有…

我: (有啲失望)無呀, 因為自己病咗, 又要污咀, 都無時間….

包媽: 貢無計啦, 惟有出年啦…..

第二日, 包媽走嚟同我講:

包媽: 嫲嫲, 你多謝我先啦…

我: 多謝包媽….( 其實唔知多謝セ嘢, 但禮多人不怪)

包媽: 呀媽頭先打比我, 問我要大大底定細細底, 我話咩呀? 呀媽話買咗蘿蔔整糕比你, 問你要大大底定細細底……

我: 包媽…我好滾動呀…Photobucket.

這樣, 今年我便有三底“滾動” 蘿卜糕 了.....


沒有留言: