2008年2月26日星期二

另類ANNUAL DINNER

老油雞: 星期四晚我要去攞飛…
我: 攞咩飛???
老油雞: 海馬公園入場券, 星期五晚去…
我: 貢高興???…
老油雞: 係呀! xx公司annual dinner ma….
我: (有啲奇怪) 吓??? 响海馬公園Photobucket????
老油雞: 係呀!
我: 海馬公園有飯食咩Photobucket?
老油雞: 有飯盒供應….
我: (疑惑)乜annual dinner唔係有餐好嘅食, 有獎抽咩Photobucket ????
老油雞: 有呀! 好似7:30响海馬劇場有speech, 有獎抽…
我: 哦…
老油雞: 呀! 不過我係同呀邊個(某好友)去….
我: (更加疑惑) 乜唔係你xx公司annual dinner咩Photobucket?
老油雞: 係, 不過xx仲响大海, 所以比咗張飛我同呀邊個去囉…..
我:… (啞哂)….

一個唔使員工參與嘅annual dinner都係第一次聽…. 攪笑…等我都同HR propose吓先 .

沒有留言: