2009年5月21日星期四

我哋做咗Daddy Mammy 啦...



我和XX個愛情結晶品終於响5月9日出世了!!!!!!!!

講返今次生產過程實在係有驚有險. 9號凌晨2:15我突然覺得背脊有一吓刺痛. 下意識話比自己聽, BB要出世了. 起身去廁所睇睇, 係呀, 見紅啦.....立刻打電話去醫院, 個midwife話見紅都未必生得住, 有D人成個禮拜後先生. 吓....唔係吓化.....Photobucket

貢, 咪惟有繼續瞓, 但中間都有兩三次嘅大陣痛. 但都唔理照瞓. 瞓到7:30就感覺到下體有D嘢湧出嚟.....好似穿陽水喎, 立刻叫xx起身幫我睇吓, 係呀...係呀.....又再打去醫院. 今次midwife,話 ok你入院我哋check 吓啦, 佢仲叫我take my time, 食埋breakfast先. 我仲邊有貢嘅嫻情嘆早餐吖,淋淋聲立嘢去醫院啦.

去到醫院, midwife一checked, 唔....已經進入stage 1 of labour, 叫醫生來睇我, 醫生confirm開咗2度, 我可以做的就只有等....和痛....仲要好痛Photobucket. xx見我痛到貢, 問我係邊種痛, 刺痛吖, "yuen"痛吖, 抑或點痛, 我話我形容唔到, 總之就好痛.

大概12:00左右, 我頂5順啦, 我話要無痛分勉, midwife又叫醫生, 點知醫生話 "你開到9度啦!唔可以用無痛分勉,.但可以生啦." 我心諗, 貢快, D人唔係話要痛十幾二十個鐘咩????Photobucket 乜我貢快?????

跟住醫生就叫用力呀, push 呀.......但由於打咗止痛針, 又聞咗笑氣, 之前又痛到狂叫"我唔生啦, 我以後都唔要生BB", xx見到心都痛埋, 仲喊....講真, 我從來無諗過xx會喊, 事後問返佢, 佢話見到我貢痛, 又乜都做唔到, 好心痛. 原來xx都有呢人性嘅一面, 咪睇佢成日"串串貢"!!!!!!!

跟住醫生見我生咗成個鐘頭都生5到, 決定同我用vacumn, 我只記得有一吓好痛, 跟住BB就出世啦. 係貢, 小健健就嚟咗呢個世界. 但好戲在後頭.

生完之後, 應該要生埋個胎盤, 但又係生咗成粒鐘都生唔到, 醫生決定全身麻醉, 幫我攞個胎盤出嚟, 耍立刻推入手術室, 但攞胎盤時, 同時發現我內出血, 攞咗一舊重1Litre嘅血塊, 計埋之前嘅失血, 我total 失咗1.5L 嘅血, 要立刻輸血. 幸好輸了三包血後, 情况良好. 但xx, 我爸爸媽媽就嚇餐死. 過而家無事啦, 係除咗傷口, 同盆骨痛之外, 都無乜事了......

2 則留言:

Carmen 說...

嘩...恭喜你地做咗爸爸媽媽!
個BB健康, 雖然生產過程有點驚險,
但總算順利, 真係開心!!
見到你XX喊, 除咗覺得好好笑之外,
仲覺得好感動!
我Feel到佢真係好錫你呀,
見到你痛得咁犀利會心痛到喊,
唔知第時我老公會唔會喊呢?!

Carmen

匿名 說...

嘩! 恭喜哂! 仲係到諗緊Selma生咗未呢?但原來BB已經滿咗月。穿咗羊水仲叫你去食早餐,咁都得! 好彩你冇聽佢講。不過生仔真係同閰羅王隔張紙咁,好驚險!

Tracy