2009年4月14日星期二

Venus Bay

Easter嘅long weekend 嘅第一日, 我哋同叔叔嬸嬸去咗Venus Bay, Melbourne 駕車去大約2小時, 去Venus Bay 嘅目的, 係去”more” 蜆, 但由於season 唔啱, 所以收獲什少. 我嬸嬸話, 佢舊年去時, 當水退, D 蜆用眼, 用腳都feel 到, 但今次要用勞力挖才挖到11隻….由於要買licence 才可以”more”, 每張licence 要A$6.00, 3 個licence 要A$18, 只挖到11隻, 成本耍成蚊澳幣一隻, 幾貴.

雖然挖唔到蜆, 但個沙灘好靚

xx諗住行出D, 睇吓chance會唔會好D 你睇, 佢哋幾努力

雖然挖唔到蜆, 但個沙灘好靚, 而我就映到D靚日落相. 個咸蛋黄好得.



我哋真係挖到天黑架....
得果11隻, 梗係整唔到一碟油鹽水蜆, 第二朝白咗比xx做白蜆加韓國辛辣麵做早餐.
我唔制Photobucket.....明年再去過, 起碼挖返佢2-3Kg先得…

2 則留言:

噶媽 說...

都好耐冇見你地了...看起來大家都好好..

Unknown 說...

Melbourne 眞係好正,睇吓有冇機會探吓你先!