2008年5月19日星期一

擾人清夢

某朝早上天未光嘅清晨, 我比人拍醒…

某人: 你同我訂咗相機未?
我: (睡眼惺忪)Photobucket咩相機?? 做乜訂相機??
某人: 呀邊個同邊個吖嘛(講咗二個表妹個名), 我話同佢哋訂部FM2.
我: 咩呀??( 心諗條友仔發咩神經….)
某人: 覺…Photobucket. 覺…Photobucket. 覺…Photobucket.

白痴, 原來某人發開口夢….

但又答得有紋有路. 第二朝仲要死話無貢嘅事, 一定係我發夢. 家吓唔知邊個發夢呢??

不過我就覺得奇怪, 點解唔話訂部D3, 淨係要部FM2?!?!

2 則留言:

匿名 說...

wakakaka~~~~XDDDDDD

Oolong 說...

好長情丫~~你的'某人'咁念念不忘部FM2, 叫那個'某人'用番FM2, 你用D200, 唔好諗部D3了... 哈哈哈哈哈